loading...
رمان-دانلود رمان
raesi بازدید : 120 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود رمان آشوب زمستان


http://dl2.98ia.com/Pic/Ashobe-Zemestan.jpg

 

زمستان کامل, آندروید, آیفون, اندروید, ایفون, جاوا, داستان, داستان ایرانی, داستان عاشقانه, دانلود, دانلود آشوب زمستان, دانلود آشوب زمستان pdf, دانلود آشوب زمستان اندروید, دانلود آشوب زمستان موبایل, دانلود آشوب زمستان کامل, دانلود رایگان رمان, دانلود رمان, دانلود رمان pdf, دانلود رمان آشوب زمستان, دانلود رمان آشوب زمستان کامل, دانلود رمان الکترونیکی, دانلود رمان اندروید, دانلود رمان ایرانی, دانلود رمان برای اندروید, دانلود رمان عاشقانه, دانلود رمان عاشقانه ایرانی, دانلود رمانهای

 

قسمتی از متن رمان :

به دست های مشت شده ام خیره شدم.نگاهی به سیاهی مردمک چشم های مقابلم انداختم… منتظربودند … منتظر پاسخی از جانب من … نگاهی به بقیه انداختم ….به نگاه های منتظر اطرافم …. تنها صدایی که به گوش میرسید تیک تاک ساعت بود ….
آب دهانم رو قورت دادم …. برای گرفتن قوت قلب، بار دیگر به پدرم نگاه کردم …. با چشم هایش تایید کرد که انتخابم درست است.
لب هایم را با زبانم تر کردم و آرام گفتم : راست
سامان زمزمه کرد: مطمئنی؟
با سر تایید کردم.
زمزمه کرد: لعنتی!

 

پسورد : www.98ia.com

منبع : wWw.98iA.Com

 

 

دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 523
  • بازدید سال : 1,610
  • بازدید کلی : 60,791