loading...
رمان-دانلود رمان
raesi بازدید : 819 جمعه 25 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود رمان به عاشقانه هایم قدم بگذار

 

 رمان, رمان pdf, رمان اندروید, رمان ایرانی, رمان برای اندروید, رمان جدید, رمان عاشقانه, رمان عاشقانه جدید, رمان عاشقانه هایم قدم بگذار, رمان عاشقانه هایم قدم بگذار مهسا عرب احمدی, رمان عاشقانه هایم قدم بگذار موبایل, رمان عاشقانه هایم قدم بگذار کامل, رمان نوشته مهسا عرب احمدی, رمانهای مهسا عرب احمدی, رمانی ایرانی, عاشقانه هایم قدم بگذار, عاشقانه هایم قدم بگذار کامل, مهسا عرب احمدی, نوشته کاربر نجمن, نوشته کاربر نودهشتیا, پرنیان, پی دی اف, کتاب, کتاب آندروید, کتاب آیفون, کتاب اندروید, کتاب برای اندروید, کتاب برای موبایل, کتاب رمان ایرانی, کتاب عاشقانه هایم قدم بگذار, کتاب مخصوص موبایل, کتاب موبایل, کتابچه

قسمتی از متن رمان :

هر چه دوست داری از من بخواه جز فراموش کردنت….
اگر می خواهی بروی برو اما من هستم…
آنقدر می مانم تا ماندنم مرا یاری کند…
تا دوای عشقت مرا درمان کند….
می مانم و می مانم تا لحظه مرگم…آنقدر عاشقت می مانم تا لحظه از دنیا رفتنم قصه عشق مرا بنویسند…..
داشتم جلوی آینه لباسمو مرتب می کردم .به ساعت نگاه کردم .ساعت ۹ بود و من ۱۰ باهاش قرار داشتم .یه تیپ تمام سفید زده بودم که به چشم ابروی مشکیم خیلی می اومد . با لبای قلوه ایم هارمونی خوبی داشت .کیفمو برداشتم به همراه پوشه شعرام و از اتاق رفتم بیرون .مامان و بابا تو آشپز خونه مشغول صبون خوردن بودن . بابا که ساعت ۱۰ دانشگاه کلاس داشت و مامانم امروز دادگاه نداشت فقط باید می رفت بعد از ظهر یکی از موکلاشو می دید . کیفمو با پوشمو گذاشتم رو کابینت .با لبخند سر میز نشستمو گفتم :سلام صبح به خیر
بابا ‎-سلام گلم .چه ساعتی باید بری ؟

 

پسورد : www.98ia.com

منبع : wWw.98iA.Com

 

 

دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 536
  • بازدید سال : 1,623
  • بازدید کلی : 60,804