loading...
رمان-دانلود رمان
raesi بازدید : 186 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود رمان تاوان دیروز

 


 کتاب موبایل, رمان, رمان pdf, رمان اندروید, رمان ایرانی, رمان برای اندروید, رمان تاوان ديروز, رمان تاوان ديروز saba erfan, رمان تاوان ديروز موبایل, رمان تاوان ديروز کامل, رمان جدید, رمان عاشقانه, رمان عاشقانه جدید, رمان نوشته saba erfan, رمانهای saba erfan, رمانی ایرانی, نوشته کاربر نجمن, نوشته کاربر نودهشتیا, پرنیان, پی دی اف, کتاب, کتاب آندروید, کتاب آیفون, کتاب اندروید, کتاب برای اندروید, کتاب برای موبایل, کتاب تاوان ديروز, کتاب رمان ایرانی, کتاب مخصوص موبایل, کتاب موبایل, کتابچه

قسمتی از متن رمان :

دکمه خاموش تلفن همراهم را فشردم و روی میز رهایش کردم. چشمانم را با خستگی تمام بستم و سر روی دستهایم کج، و به حرفهای چند لحظه ی پیش خواهرم فکر کردم.
از پدرو مادر گفته بود و شکایت می کرد که چرا به آنها سر نمی زنم و یا حتی با یک تماس کوچک و احوالپرسی ساده، جویای حالشان نمی شوم. آنقدر فکر و خیال داشتم و حجم کاری روزانه ام به قدری زیاد بود که مجالی برای دیگران باقی نمی گذاشت.
که نام خودم را از پیچر شنیدم:
-«دکتر شکوهی… بخش اورژانس…»
و دوباره تکرار!
با بی حوصلگی سرم را بلند کردم و چشمانم را با سرانگشتانم فشردم:
-نه خدا.بازم؟. من خسته ام. از خودم، از زندگیم، از کارم! آه. افسوس… حیف که انتخاب خودم بوده!

 

پسورد : www.98ia.com

منبع : wWw.98iA.Com

 

 

دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه ePUB)

دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 521
  • بازدید سال : 1,608
  • بازدید کلی : 60,789